نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1925
-
الف
+

کدام یک از سریال های نشر شده از تلویزیون ایران بیشترین بیننده را داشته است؟

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ایران، 81 درصد مردم این کشور بیننده برنامه های صدا و سیما هستند.

مرکز تحقیقات سازمان صداوسیمای ایران در یک نظرسنجی ، دیدگاه مردم این کشور را نسبت به سریال های درحال نشر تلویزیون این کشور جویا شد.

به گزارش آی فیلم2، مرکز تحقیقات سازمان صدا وسیمای ایران در نظرسنجی از کل کشور ایران نظر مردم را درباره سریال‌های درحال  نشر رسانه ملی جویا شد که براین اساس، بیش از ۶۰ درصد مردم بیننده حداقل یکی از سریال‌های درحال نشر تلویزیون بوده‌اند و سریال «دنگ و فنگ روزگار» در رتبه نخست این نظرسنجی قرار گرفته است.

براساس این نظرسنجی بعد از سریال دنگ و فنگ روزگار، سریال‌‎های شرایط خاص و روز‌های بی‌قراری در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد که زنان با ۶۵.۳ درصد بیشتر از مردان با ۵۴.۲ درصد بیننده سریال‌های تلویزیونی درحال نشر از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای ایران هستند.

براین اساس سریال‌های «درچشم باد»، «دلدادگان» و «علی‌البدل»، «شکرستان» از شبکه آی فیلم و «دزد و پلیس» از شبکه نسیم در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم درمیان سریال‌های درحال نشر قرار گرفته‌اند.

براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی ایران ۸۱ درصد از مردم این کشور بیننده برنامه‌ها ، ۷۶.۴ درصد بیننده اخبار  بوده اند و ۳۰.۵ درصد برنامه‌های رادیو و ۲۳.۲ درصد هم اخبار صدا را گوش کرده‌اند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام و طاعات عبادات شما قبول.فریکونسی دریافت شده از یاهست به هیچ عنوان داخل ایران گیرایی ندارد ضعیف است.لطفا فرکانس جدید با گیرایی بالا و قوی دریافت کنید.ممنون